Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Æ ska akkurat te å kjøpe samme dopler som du har fra ebay, til 195 kr, wow :-) MEN får ikke fullført kjøpet pga tlfnummere e feil sir dm? :-( Ka du skreiv inn dær? :-))
smokke Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 får du te å kjøp dopler uten å må by?? kain du seind mæ adr te dein du kjøpt?
mars 07+ november baby Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hei! Jeg trengte ikke å by, trykket bare på "buy it now". Det med tlf nummer vet jeg ikke, jeg ble ikke bedt om å skrive det. Men det er kanskje fordi jeg er registrert medlem på ebay og betalte med paypal konto som jeg har fra før. Jeg trykket ihverftall bare buy it now og valgte paypal som betaling, så kom den i posten fem dager senere:) Her er adr til der jeg kjøpte den: http://cgi.ebay.com/Angel-Sounds-Fetal-Doppler-Heart-Prenatal-Baby-Monitor_W0QQitemZ320244189213QQihZ011QQcategoryZ117028QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
mars 07+ november baby Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Hvis ikke linken virker, så heter de jeg kjøpte av buyitabc. Første som kommer opp hvis du søker etter doppler + angelsound. Håper du får det til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå