Gå til innhold

noen som har tattovering her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor har dere det?

hvor stor er de eller den?

tok det lang tid?

 

jeg har bestemt meg for å ta selv.. men jeg gruer meg som bare det.. hater sprøyter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3

en blå rose på skuldren

fotavtrykkene av vår sønn som ikke fikk leve på ene ankelen

og en tribal på den andre ankelen

 

ingen av de er skjemmende store

 

jeg husker ikke hvor lang tid det tok men et sted mellom 1,5-2 timer vil jeg tru. Du kan ikke sammenligne sprøyter med tatovering. det gneg litt liksom men er ikke veldig vondt.

 

Tenk deg et begynnende gnagsår, du kjenner det er litt ubehaglig og det gnæg til noen ganger. Det beste jeg greier å forklare

Skrevet

Har 6 stykker, de fleste på armene, en ganske stor, to små og 3 mellomstore..Alle er Tribal og har ikke angret på noen av de,blir like glad hver gang jeg kan vise de litt frem,hehe:p

Jeg syns ikke det var vondt, men kjenner flere som syns det var grusomt..hmm, føles vel mer ubehagelig,bli ferdig nå ut:D

Skrevet

jeg har en liten på ankelen, og er ei årntli pyse, men syns ikke det var vondt i hele tatt:-)

 

 

 

Skrevet

Har eit eigendesigna blomsteraktig motiv på høgre ankel.

Ca 10 cm høg, 5 cm brei.

Tok vel ein halvtimes tid. Var ganske vondt, er veldig tynn hud på ankelen, masse bein og greier...

 

Men har lyst på ein til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...