Gå til innhold

hjelper solarium på strekkmerker egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å ta sol nå. syns det er en liten forbedring, eller er det bare ønsketenkning? Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

strekkmerker kan faktisk bli verre av sol/solarium...

Skrevet

Hvis du har lilla strekkmerker feks så blir de jo mindre synlig når huden blir brunere ;)

Skrevet

Har tatt masse solarium, men ingen bedring her iallefall.

Skrevet

Strekkmerkene blir hvite etterhvert. Men når strekkmerkene er hvite så vises de bedre på en brun mage enn en hvit mage...

Skrevet

Jeg er så "heldig" at de strekkmerkene jeg har er lilleaaktig,.. Så når jeg tar sol synes de mindre rett og slett fordi fargen går i ett med huden.. =)

Skrevet

okej.. for mine er lilla nå så da vil de bli bedre nå... me når de blir hvite så bør jeg bare fortsette å være bleik ? :)

Skrevet

Mine "forsvant" litt etter en uke i sydensolen. Jeg er og av de "heldige" med stooore lilla striper og en god del hudfargede små...

Men har faktisk hørt at man skal være forsiktig med arr og sol.. og strekkmerker er vel arr. Så man bør nok kanskje ikke overdrive..

Skrevet

så vi er heldige hvis de er lilla? Men de blir jo hvite etterhvert uansett om de er lilla nå eller ikke?

Skrevet

Blir nok hvite uansett ja:) Jeg merker at strekkmerkene blir veldig fort brent, så pass på å smøre solkrem med høy faktor der.

Skrevet

Nei... Det er vel ikke sikkert det.. da lurer jeg eventuelt på når det skal skje.. Mini er 2.5 år og mine er fortsatt mere lillaaktig.. =)

Skrevet

jeg tok sol når jeg gikk gravid og mine strekkmerker er samme farge som resten av magen. magen er bare rynkete på en måte.

Skrevet

Blir vel ikke mindre/ borte strekkmerkene.

Når mine har blitt brune så har det sett ut som perlemor streker.

Skrevet

hmm.. er nok forskjellig fra person til person sikkert! Jeg får prøve meg litt fram med solarium og se videre hva som skjer!

Bryr meg egentlig ikke så mye om det lenger, og deilig er det!:)

Skrevet

nei strekkmerkene vil jo aldri forsvinne, men de kan dysses ned litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...