Gå til innhold

Hvordan merker man vann i kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jo spørsmålet fra JM og Lege om dette hver kontroll... Er det sånn at man "eser" ut eller... Jeg bruker ikke ringer eller andre ting som mange merker det på. Sko og klær passer jo uten ubehag sålangt i svangerskapet, men liksom vekta går opp-opp men spiser ikke stort mer enn di siste 15 ukene (litt xtra sjokolade da) sjøl om det er på tide med nye bukser å topper nå denne lønna :o)

Ser jo innlegg der det skrives om "der forsvant anklene" men visst en har kraftig beinbygning/kropp fra før, hvordan merker man da vannet.

Ikke så lett å se forrandringer på meg sjøl i speilet, uten om magen som stikker ut. Føler det eneste jeg kan følge med er jo skoene jeg daglig går i på jobb (må ha gode joggesko for jeg går og står mye av dagene) ... hum... innvikla greier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det blir "søkk" i huden når du trykker på den, f.eks. på bena, at du plutselig legger på deg masse på kort tid, merker etter sokker som egentlig passer osv.. Sånne ting :) Men du kan jo bare be jm / lege sjekke for deg, de vet jo hva de ser etter :)

Skrevet

Aha!

Takk for et enkelt svar :o)

Vet liksom hva man skal "lete" etter.

Skrevet

Jeg har masse vann i kroppen uten at jeg får til å sette merker i huden. Det jeg merker er at jeg har vondt i hendene og føttene. Hendene er de spadene for tia, føttene også. Og så vises det en del i ansiktet. Ellers er det jevnt fordelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...