Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 I forrige uke begynte hun å leke med ei jente i nabolaget.Hun er 4år og 8 måneder. har vært uten bleie i 1 år og 4 måneder. og nattetørr i 1 år. Leket med henne 1 gang en time da vi foreldre var der også. Her om dagen gang nr 2 var hun hos de ute og leket mens faren og passet på de.Da hun kom hjem hadde hun tisset seg ut. Har aldri gjordt det før da bleieslutt gikk som en drøm. Tror hun ikke ville spørre, litt flaut. Bør jeg si noe til foreldrene til jenta om hvorfor jenta mi tisset på seg. Vet ikke om de merket det engang..
Mamma`en til godgutten Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg ville sagt fra til foreldrene slik at de evt kan være litt obs på at hun er flau og ikke tør og spørre, da er det også lettere for de foreldrene og evt spørre jenta di om hun må på do eller at du forteller jenta di at det ikke er flaut og spørre om og gå på do når hun må tisse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå