Gå til innhold

Ingen tvil - det er en Linus!!!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Da er ul unnagjort. Og vi fikk se en flott gutt som ligner på søsteren sin, han er bare litt rundere i kjakene. Vi er så glade og stolte!!

 

Legger ut bilde på profilen min, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!! Hadde vært sprøtt om det ikke hadde vært Linus nå altså! Så det ut som en Linus også synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

 

Vi hadde Magnusnavnet klart, men var enig om at vi måtte se om han så ut som en Magnus før vi bestemte oss helt! Heldigvis var han helt klart en Magnus da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her bestemmer vi navn først også lager vi et sånt barn etter på! Det var sånn vi gjorde med Linea og jommen ble det ikke slik med Linus også. Så spørs det hva vi skal lage neste gang. Jeg holder en knapp på en Lilly! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott gutt, må være utrolig artig med en sånn ultralyd. Har ikke hatt det med noen av mine. Hadde ultralyd flere ganger i uken med Leni, men da var det av medisinske grunner og ganske ofte så fikk ikke jeg se på en gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint profilbilde! Merkelig at man kan se det så klart! Jeg var på det selv med Thomas, men blir like forundret hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig grei måte å gjøre det på da!

 

Men på det bestillingskjema, har dere husket og krysse av for at Linus skal være litt flinkere å sove enn søstern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. bestillingsskjema ja. Kan du sende over et? Tror mannen her i gårdne har gjemt det bort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, Thomas og meg, er dere blitt prøvere?? Eller er det sånn at du vil og han er litt tvilende? Nysgjerrig, nysgjerrig!! hihi

 

hehe, tror kanskje man skal krysse av noe på permisjonspapirene men de har vi ikke ordnet med ennå så vi får se. Vi vil i hvertfall gjerne slippe kolikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralydklinikken i Sandvika og der har han heeeelt nytt utstyr! Derfor er bildene ekstremt bra i tillegg til at kontoret hans føles noget freshere enn på majorstuaklinikken. Han som utfører undersøkelsen er sonograf så han er ikke medisiner, men han ser jo om noe ikke er som det skal.

 

Han var kjempe flink og fant gode vikler å ta bilder fra! ;) I tillegg er det ekstremt fotogent barn, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...