Ballettmelk Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jippi...gubben har ordnet barnevakt og skal ta meg med ut i helgen. Men, vi ender alltid opp på de samme spisestedene...noen som har forslag til koselige, romantiske restauranter med trygg og god mat for gravide?
Blå + en i magen Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Skulle til å svare Klosteret, også så jeg at en allerede også hadde svart det samme;)
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 brasserie france... skikkelig romantisk. vi var der i helgen og det er blant de betse restaurant opplevelsene vi har hatt, uansett, verden over. Og vi er veldig opptatta av god mat, atmosfæren og vin osv.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Dinner... Sinnssykt god mat og veldig koselig:) Tror de bare har kinamat der, men det er ikke sånn vanlig kinarestaurant for å si det sånn... mmmm...
blirjegsnartmamma Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Brasserie 45 er også fin Bestill bord og snakk litt med de, så finner de helt sikkert et flott bord
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Brasserie Blanche i Hegdehaugsveien (Gamle Maneo) Veldig intimt og hyggelig sted med fantastisk mat. (ikke veldig stive priser heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå