Gå til innhold

Tror jeg har rier...

Veronica,Victor&Adelina<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag og ble strippet, har hatt sånne murringer siden jeg var der og nå kjennes det ut som jeg får de i sånne tak på en måte..

Hadde egentlig glemt hvor vondt dette er... Hvor lenge skal det gå mellom hver rie og hvor lenge skal rien vare før jeg ringer føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, er det ikke 3.4 minutter i mellom en skal ringe? Hvis du er usikker ringer du bare uansett, så får du høre....

Spennende da! :o) lykke til!

Skrevet

Når du husker hvor vondt det var forrige gang er det på tide å ringe føden.....

gud så spennende! Lykke til!

Skrevet

Det vil komme an på flere ting. Men hvis du er fleregangsfødende, så gjelder vel litt andre regler enn førstegangs.

Men 5 min mellom er vel sånn ca typisk. Vet jo heller ikke hvor langt du har til sykehuset....

Ring de du :-)

Lykke til!!!

Skrevet

Ååå så spennende:)

Når det begynner å bli to tre minutter mellom skal di vel dra inn... Kommer jo an på hvor langt unna sykehuset du bor....

Riene bør vel være regelmessige og vare i mellom 30 sek og 1,5 min..

Himmel... tror jeg da... utrolig hvaman glemmer på to år.

Skrevet

er vel bare å ringe det??

samma hvor langt du er i gang vel... er vel noen der som kan si noe om dette høres ut som ordentlig eller lureri...

og i tilfelle om når du skal ta kontakt igjen...

jeg har nemlig bare hatt det sånn at jeg har vært i nærheten av at det er på tide å komme inn til sjekk på føden da jeg har vært sikker på at det er det som skjer... hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...