Gå til innhold

hva er det sex hjelper for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å bli moden? eller må man være moden for at det skal ha effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske sikker på at du må være moden for at det skal ha noen effekt..

Skrevet

oki... lurte på om man blir moden av det... hmm.. vet jo ikke om jeg er moden da... men kanskje jeg må lure sambo til køys.. blir nok ikke så vanskelig det nei...hihi

Skrevet

Jeg tror også at man må være moden for at det skal funke. Det er visst et stoff i sæden som også er i den "medisinen" som man bruker for å sette i gang fødselen. Jeg har hatt to fødsler tidligere, og mener sikkert at det var samleie som starta de. I kveld har vi hatt samleie (har 12 dager igjen til termin) og er spent på om noe skjer utover natta. Men nå har det allerede gått ca 1,5 time siden og ingenting skjedd enda. De to forrige gangene har jeg merka det innen en time etter sex.

Skrevet

i kveld er vi barnefrie så får benytte anledningen til det da..;) hihi.. kan jo være jeg er moden. har jo ikke peiling... det skader jo iallefall ikke å prøve..;) sambo blir jo bare glad uansett..

har 8 dager til termin i dag... ikke lenge igjen nå uansett...

Skrevet

He he, min mann ble også glad i går :) Men her skjedde det ingening, får prøve igjen om noen dager. Lykke til.

Skrevet

jeg nevnte det for han at det kunne hjelpe med en omgang morgen og kveld. da var han helt i hundre... hehe... blir ikke så mye av den slags her i heimen nå nei...

Skrevet

Det er prostaglandin i sæden som hjelper på modningen av mormunnen. Det hjalp for oss sist, fødte da på termindagen:) Tror også at kroppen hos fødekvinnen må være moden for fødsel for at virkningen skal bli optimal;)

Rikshospitalet har en oppskrift på igangs settingssex og det går ut på at en ligger med bekkenet høyt etter utløsningen for at sædcellene skal oppholde seg i nærheten av livmormunnen ca 15 minutter etter han er ferdig hehe:)

Men det skal sies at det er ikke akkurat behagelig å ligge i den stillingen da:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...