Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 D er vel tida for den vanlige diskusjonen; hva er den beste solkremen på markedet nå?? Fins d noen nye tester??
Candy girrrl Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 I fjord kom Babyline (gul tube,apoteket) best ut.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Ingen nye tester, men tipper at kremene inneholder det samme i år som i fjor. Så spørs det hva du legger i "best i test". Jeg kommer ivertfall ikke til å kjøpe kremen som vant testen i fjor.....
alvefrøken Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Det som er bra med babyline sin solkrem, er at den ikke inneholder farlige tilsetningsstoffer. Den har solfaktor 25, så det burde jo strengt tatt holde for norske forhold
nickoline og supermann Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 mente det var ambre solair sin som kom best ut sist år jeg. babyline ble taper pga et eller annet jeg ikke husker. hadde det noe med fysisk og kjemisk filter å gjøre tro? vi brukte ambre solair og vichy sist år. 3 uker i sydlige strøk, og funket så fint som bare det. ikke noe tegn til rødhet.... vi hadde 50 grader i sola i hellas! - sinnsykt!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Barn skal ikke ha solkrem med kjemisk filter nei.
frøkenfryd:) Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 har kjøpt cosmica sin på apotek uten parfyme og tilsetningsstoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå