coscos Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 I dag har lille M og jeg vært hos fotografen. Med blåmerke, rennende nese og oppskrapt nese så er jeg veldig spent på å se hvordan bildene blir :-) Fotografen sa at det var mulig å retusjere diverse skrammer, så jeg måtte bare si ifra dersom det var noe vi ønsket å fjerne. Og, lille M ville jo ikke sitte stille. Han ville bare ut å gå, og fotografen ville bare ta bilder av ham sittende. Ikke lett å holde igjen en liten krabat oppå podiet. Vi får bildene allerede neste uke. Håper det blir noen bra bilder, så har vi til julepresanger til besteforeldre og tanter og onkler.
♥Snulder Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 ;=) Bildene blir sikkert flotte!! Har hatt noen svette runder med unger hos fotografen....;=) Men bildene bruker å bli aldeles nydelige!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Hehehe, synes jeg ser lille turbo bevege seg raskere enn lynet og mamma og fotograf svette i kor!!! Flinke lille M - sitte stille kan man gjøre når man blir gammel:-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Blir sikkert fine bilder.=) Ikke lett å ta bilder av en liten sprellemann som ikke kan være i ro nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå