miss*tupsi Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hei!! tenkte å kjøpe en slik bæresele...vet noen hva som er best?!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 aner ikke hva som er best, men kan anbefale Mei Tai -baby hawk.. god å knytte, god plass å kjempe god støtte til babyen..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 skyt meg de som vil.... men er fornøyd med babybjørn jeg da......
Tulletutta Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Lotusbarn.no har mangen fin bæreseler som ikkje er babybjørn for dem som ikkje liker dei. Eg har ein babybjørn eg har lånt men er ikkje like fornøyd med den som eg er med mei taien min..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Mei tai. Helt klart. Den kan du bruke så lenge om gangen du bare vil og helt til ungen er stor. Når babyen blir stor nok til at du kan bære på ryggen er det også supert:) Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mei tai. Kjempelett å bruke også, og babyen sitter veldig godt. På www.tettinntil.no er det mange flotte instruksjoner på forskjellige måter å knyte den på. Lykke til!
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Jeg har Manduca bæresele, er super fornøyd med den;) De selger den hos lotusbarn.no.
emlyn Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 tettinntil.no/forumet er et forum dedikert til bæreutstyr av alle slag, anbefaler deg å høre med ekspertene der. De kan ALT!! og kan sikkert anbefale deg et bæretøy som fungerer perfekt til ditt bruk. Du må registrere deg for å lese innlegg, men det går kjapt. Jeg har babybjørn, den har vært helt ok så lenge jeg ikke har båret så veldig lenge av gangen og mens barna har vært små. Nå er de et sted mellom 7 og 9 kg, og det begynner å bli tungt. Så jeg ser etter mei tai eller ergo, synes de ser så kjekke ut (og ikke for avanserte...). Hadde jeg vært gravid nå, eller båret mye, hadde jeg sett meg om etter noe litt mer ergonomisk enn babybjørn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå