hope<3<3 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 etter EL ,før IKM? Jeg lurer litt på det,har EL neste uke,og lurer da på om hvis jeg får sympomer..om noen har fått det etter EL og før IKM? Noen som forstår hehe?=)
hope<3<3 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. april 2008 Tenkte jo på symptomer hvis jeg blir gravid...ikke symptomer på EL...
*Noisy* Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Nå vet ikke jeg om jeg er gravid ennå, men det føles virkelig ut som jeg er det! Jeg har ikm onsdag neste uke, men har i tre dager nå hatt skikkelige murringer og noe stikninger på ene siden nede i magen. Har vært noe kvalm til tider og har nå blitt litt øm i korsryggen... Rart jeg føler meg gravid eller? Men skummelt å innbille seg da, og kanskje bli skuffet da...
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Joda, mange som får det og mange som ikke får det. Symptomer kan være alt fra at de fryser, får hodepine, festeblødning, sting i livmor...se p åtipslisten, der står symptomene listet opp med uketall bak tror jeg. Men husk at dersom du ikke kjenner symptomer kan du være gravid likevel, og at symptomene sier ikke noe om "hvor mye gravid" du er.
Sonata08 Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Da jeg ble gravid i slutten av januar i år (endte i MA:() kjente jeg symptomer veldig tidlig. Ca en uke etter EL fikk jeg rare mensmurringer og følte en visshet på at jeg var gravid. I tillegg fikk jeg ømme bryster og var smågroggy innimellom i mange dager før jeg testet positivt ved ikm-dagen. Så ja har absolutt kjent symptomer før ikm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå