Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Var det? Gruer meg litt jeg... Ser så skummelt ut Har du mye igjen nå eller?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 2 dager med langkjøring og teorien samt oppkjøring:) Gleder meg egentlig litt til langkjøringa også, det virker liksom så enkelt;) hehe... Men seriøst, glattkjøringen var moro... Seiler rundt i olja på banen der! Hihi... (og disse dukkene mista føttene mer enn en gang for å si det sånn!)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Har du ikke tatt teorien? Trodde du skulle ta den mens jeg var på ferie jeg... Mista føttene?! Det hørtes da ikke bra ut. Er glad jeg ikke var på den banen sammen med deg Hihi...
Gjest Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Har ikke fått somlet meg til å ta den ennå, jeg er SÅ treig asså! *oppgitt over seg selv* Men men, det kommer! Ang de føttene, du skjønner det når du har vært der!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Jeg er jo så treig at jeg ikke har kommet meg igang med kjøringa i det hele tatt jeg da... Skulle helt klart gjort det før jeg begynner på jobb igjen, men vi får se.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 *tuppe i stumpen* Kom deg avgårde, er ingenting å vente på! (sier hun som snart er 26 år og mamma til 2 og ennå ikke har lappen)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Jeg er jo 26 jeg å da Har riktignok bare en unge enda, men plutselig så dukker det opp fler, og da burde jeg iallefall hatt lappen.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Gjett om;) (det er dritkjipt å GÅ til barnehagen for å hente unge, MED bekkenløsning skal jeg si deg!) Så, som sagt, hepphepp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå