coscos Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 I går lagde jeg kakene jeg fikk oppskriften på. Problemet var at jeg bare fryste ned halve deigen (dvs. hele, da jeg lagde dobbel porsjon...), og i går og i dag har jeg spist og spist, de er jo så gode! Altfor lettvint å lage når jeg får besøk. I går var det barseltreff og i dag hadde jeg faren min og samboer til lunsj. Da var det enkelt å steke noen kaker, og som vanlig, blir det jo gjerne noen igjen :-) Gjett hvor de havnet? I min lille (store) mage. Og, etter at jeg hadde spist opp, så ringte telefonen. Det var fra Elixia som lurte på hvordan det gikk med treningen, hadde ikke sett meg der etter at jeg meldte meg inn forrige uke. Fikk litt dårlig samvittighet da. Får se å komme meg av gårde dit om ikke så altfor lenge :-)
Maud Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 De er gode, derfor lages det ikke deig altfor ofte her i huset... Du må skynde deg å trene før de må stenge der borti veien, ser ikke ut til at de blir værende der de er nå i hvert fall. Hvis de må stenge for en periode har du en god unnskyldning for ikke å trene ;-)
coscos Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Ja, leste i avisen at det kan gå mot stenging. Kanskje de stenger før jeg i det hele tatt kommer meg av gårde :-) Det får bli utetrening på meg da i sommer. Så får jeg håpe de har fått løst det til høsten igjen. Har delt deigen i to, den jeg har fryst, så jeg "slipper" å ta opp så mye neste gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå