Gå til innhold

Mannen min lager grind!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille M har virkelig fått dreisen på gåingen, og nå går han fort, fort! Spesielt når han ikke vil legge seg :-) Da spurter han ut av soverommet, først inn på rommet vårt, vegg i vegg. Når han oppdager at senga er tom, sprinter han inn i stua. Så det første gangen her om dagen, og jeg måtte bare le av ham. Tenk, så utspekulert og ikke 1 år en gang! Nå gjelder det å ha alle dører lukket!

Så, nå må mannen min lage ny grind. Mye bedre når vi skal leke ute, at jeg slipper å tenke på at han plutselig løper ut i veien. Vi har vært mye ute i hagen de siste dagene, og lille M har fått gått på gresset, lekt og husket. Han synes ennå det er litt rart med gresset, men grusen, den er morsom å ta på, og skal helst inn i munnen. Nå mangler bare sandkassen, det er bursdagspresang fra bestemor og bestefar, og vi har tenkt å hente den i helgen. Det blir stas!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig hvor fort alt går både med ungen og sikring når de første skrittene er på plass!!!

Livet heretter blir en evig stor Spenst-time!!!

Skrevet

Jeg har akkurat meldt meg inn på Elixia for denne kroppen trenger sårt litt trening. Men, ser jo det at det er ganske så hektisk å følge med en liten kropp som fyker rundt som en virvelvind. Blir ikke mange rolige sekunder nå fremover :-)

Skrevet

ja plutselig finner di koden,og rolige dager er over =)

Men gøy er det,selv om det til tider er et slit.

Her har vi investert i sandkasse i år.Kjempestas for lille "meiri" det ja.

Å grus er til å samle på.Nåde den som tar fra han steinene!!

Han har lært seg å åpne dørene,så vi måtte snu dørhandtakene også.

Å samtidig med at disse små springer rundt,så trimmer di oss voksne også.Det er ikke verst =0)

Skrevet

Moro når de begynner å gå :) Og som du sier da må enda mere sikres,for fort frem kommer de.

Vi,vi bare venter og venter og venter....og lader batteriene til videokamera....og lader og lader og lader :))

Men han går nok før han begynner på skolen ;)

Han løper ganske fort på 4 ben nå da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...