coscos Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Lille M har virkelig fått dreisen på gåingen, og nå går han fort, fort! Spesielt når han ikke vil legge seg :-) Da spurter han ut av soverommet, først inn på rommet vårt, vegg i vegg. Når han oppdager at senga er tom, sprinter han inn i stua. Så det første gangen her om dagen, og jeg måtte bare le av ham. Tenk, så utspekulert og ikke 1 år en gang! Nå gjelder det å ha alle dører lukket! Så, nå må mannen min lage ny grind. Mye bedre når vi skal leke ute, at jeg slipper å tenke på at han plutselig løper ut i veien. Vi har vært mye ute i hagen de siste dagene, og lille M har fått gått på gresset, lekt og husket. Han synes ennå det er litt rart med gresset, men grusen, den er morsom å ta på, og skal helst inn i munnen. Nå mangler bare sandkassen, det er bursdagspresang fra bestemor og bestefar, og vi har tenkt å hente den i helgen. Det blir stas!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Det er utrolig hvor fort alt går både med ungen og sikring når de første skrittene er på plass!!! Livet heretter blir en evig stor Spenst-time!!!
coscos Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg har akkurat meldt meg inn på Elixia for denne kroppen trenger sårt litt trening. Men, ser jo det at det er ganske så hektisk å følge med en liten kropp som fyker rundt som en virvelvind. Blir ikke mange rolige sekunder nå fremover :-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 ja plutselig finner di koden,og rolige dager er over =) Men gøy er det,selv om det til tider er et slit. Her har vi investert i sandkasse i år.Kjempestas for lille "meiri" det ja. Å grus er til å samle på.Nåde den som tar fra han steinene!! Han har lært seg å åpne dørene,så vi måtte snu dørhandtakene også. Å samtidig med at disse små springer rundt,så trimmer di oss voksne også.Det er ikke verst =0)
Plutseliten :) Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Moro når de begynner å gå Og som du sier da må enda mere sikres,for fort frem kommer de. Vi,vi bare venter og venter og venter....og lader batteriene til videokamera....og lader og lader og lader ) Men han går nok før han begynner på skolen Han løper ganske fort på 4 ben nå da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå