Gjest neinåaltså Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Når passer det med et evn barn nummer 3..? Vi har 3 år mellom våre to og tenker såvidt på "finalenummeret". Yngste er 1,5 år nå. Jeg vil vente en god stund nå, men mannen min er veldig opptatt av at hvis det blir for lenge til neste baby har vi "kommet helt utav" det mht småbarnsperiode, og han mener det da vil være tøft å bli kastet uti nattevåk osv igjen når vi endelig har stablet oss på bena.. Jeg mener mer at dette siste barnet gjerne kan komme såpass mye etter de andre to at vi alle fire, både foreldre og søsken, kan nyte dette å ha en baby i huset.. Dere som har 3 eller flere barn; Hvor mange år mellom tror dere er "best", er jo ingen fasit her, men vil gjerne høre noen tanker:) Vi er forresten 30 år begge to.
NoDoubt Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Vi har 2 tette. Ca. 22 måneder mellom dem. Jeg har alltid tenkt at viss vi skulle hatt en tredje unge så ville jeg hatt det da eldste var 6 år og begynte på skolen. Mellomste 4 år. Hadde vært deilig med 1 år perm når skolen begynner og jentene hadde nok syns at det hadde vært helt topp med en baby i huset i den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå