frøken blå Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Bodyen hennes var oppkneppet for hun skulle se på trusen hun hadde under (ja, onkel har sendt truser fra thailand, og de skal hun ha på under bodyen). Hun drog til seg flippen på bodyen med de 3 knappene på. "Se, knapp!" sier jeg. "Nei...." "Jo, det e ein knapp...." forklarer jeg "Nei, bådd." "Åh? E det ein båt?" sier jeg (hun er veldig opptatt av båter for tiden) "BÅDDY" svarer hun lett irritert! Haha, jeg lo! Det er jo en BODY, ikke en KNAPP! *dumme mamma, hehe*
kanutteogkruttet Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hehe.... Så søt historie Måtte le litt jeg også
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Haha... Jeg kunne skrevet en nøyaktig lik ordveksling som deg, for 1 1/2 år siden. :-) Da (som nå, forresten...) hadde gullet her i huset også bestemte meninger om hva ting het og ikke. Og som du sier, det er jo en body, og ikke en knapp, selv om knappen sitter fast på bodyen. Gullet her brød seg i alle fall ikke om detaljer som knapper, nei, hun fortalte hva hovedplagget het, hun... :-) Og her i huset het forresten knapp "nakka"... Forstå det den som kan...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hehehe.. Stakkars.. Teite mamma da, vet ikke at det heter body engang. Joda.. har hatt den der en del ganger her også ;-) Eldste vår har blitt skikkelig oppgitt noen ganger over sine håpløse foreldre som ikke skjønner noenting. hehe..
frøken blå Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 Ja noen ganger er vi mammaer bare en gjeng brødhuer altså! *hihi*
Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 hehehe ) søte gullkorn som kommer fra de små!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå