Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Vi snakker hver dag. Enaste hun snakke om er kreft. Får hun et sår,ja da er det kreft, får hun vondt i øre, hode,ja alle steder,da tenke hun kreft. Blir sliten av og leke doktor. Hvordan kan jeg hjelpe henne?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Be henne gå til lege å ta en full sjekk =) Har også ei venninde som er en smuuuule hypokonder, nye sykdommer hele tiden. leukemi, diabetes and so on... men hun nekter å gå til lege da, i tilfelle det skulle faktisk feile henne noe! hehe...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Tror hun har vært til legen minst 8 ganga i år. Legen ha nevnt og snakke med en psykolog om sykdoms angsten. Men hun vil ikke. Hun ringte isted, nå ha hun problem med øynene. Vet ikke helt hva jeg skal si lenger.
blond Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hyperkondorklinikken kan være noe for henne eller psykolog, men hun må selvsagt være innstilt på det selv. Må være slitsomt å ha det slik!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Må være slitsomt ja.hun leser om kreft på nettet,og overbevist at hun har det. Hun griner mye pga hun er så redd. Håper hun innser det at hun må ha hjelp snart.for hennes beste:-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Synes det er mange her inne, jeg da. Bare så synd de ikke skjønner det selv. Men det er liksom "lov" å være hypokonder når man er gravid. Da er det jo BARNET man er redd for. Særlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå