LivetErEnLek Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg er gravid med mitt tredje barn, har ikke hatt det tidligere, men nå lurer jeg litt på om jeg kan ha fått det. Er vel det man kan kalle litt lubben, har en bmi på 24 til vanlig, så er vel kanskje litt i faresonen sånn dett. Har ikke hatt sukker i urinen, men har konstant hodepine, er mye trøtt, har null enerig og tiltakslyst og er like tørst som om jeg skulle hatt en skikkelig fyllekule.... Spiser ikke spesielt mye godis, kun på lørdag og holder meg stort sett unna brus og annen sukkerholdig drikke. Men jeg spiser mye frukt, og der er det jo en del sukker.... Burde jeg kanskje be om en test?
nickoline og supermann Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 du kan jo be om å få tatt en blodprøve. Tørste og trøtthet er jo sikre tegn, men det kan man jo være når man er gravid uansett.... Siden du ikke har sukker i urin har du nok ikke det men er du engstelig. - be om en test!
Lillesnuppis Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Går du mye på toalettet? Det er også ett tegn på diabetes. Nå vet jeg ikke hvordan svangerskaps diabetes er, men diabetes sine tegn er: drikker mye, går på toalettet så fort du har drikki, kvalme, dårlig nattesøvn, slapp. og klør nedentil. ( Veldig kløe) Sånne sympomer hadde jeg da jeg fikk diabetes, men jeg hadde nok tatt kontakt med legen min for å få sjekka dette...
LivetErEnLek Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 Løper på do hele tiden, men det er vel også ganske vanlig når man er gravid? Skal til legen til onsdag, så tror jeg ber han om å teste meg da hvis det er mulig. Kan jo ikke være bra å gå med noe sånt uten å vite om det... Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå