babyprincess Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Skal lage en sang til lillesøsteren min sin konfirmasjon som er om 1 uke....! Har hatt det så travelt at jeg har ikke hatt tid til å begynne før nå. Kan dere være så utrolig snill å hjelpe meg....! Lillesøsteren min sitt navn er: hilde. Hun er verdens beste. Melodi: dyrene i afrika (den går slik:) Det er ei lita dyrevise som du nå får høre, om dyrene i afrika og alt de har å gjøre. Ojajaja ohaha, Ojajaja ohaha, om dyrene i afrika og alt de har å gjøre.
Smiiil :o) Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Ja, tenk nå er du konfirmant, det er jo helt utroli. å det betyr at du er stor, da blir vi litt uroli. Hilde, Hilde, jenta vår, er konfirmant nå denne vår å det betyr at du er stor, da blir vi litt uroli
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 å, jeg blir såååååååå glad. Det var KJEEEEEEEMPE BRA!!!! MILLIONER TAKK!!
Smiiil :o) Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Utroli hvordan tiden flyr, hva blir vel nå det neste alle er vi enig om at du er verdens beste Hilde, Hilde, jenta vår er konfirmant nå denne vår å alle er vi enig om at du er verdens beste
Smiiil :o) Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 He he he. Bare gøy det Skulle visst mer om henne, så kunne jeg skrevet et par vers til. Noe hun sa/gjorde som liten eller interesser..
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 Hun er veldig sporty. Trener ski, tennis, hest, vannski, Er den av oss søsken som alltid klarer seg bra uten å gjøre så mye. Eks på skolen....leser lite lekser, men det går alltid bra. Er alltid like uskyldig, selvom det er hun som har gjort noe gale. Mamma og pappas englebarn. Hun begynner en krangel, men min andre søster ender opp med å få kjeft. Har vært mye ute å reist til forskjellige land. Elsker å reise. Har kjæreste uten å tørre å innrømme det Har fått ny bunad hun bruker i konfirmasjonen
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 velkommen skal du være nå, ja i "de voksnes rekke" Men husk nå alle på at ungdom kan vær nokså frekke oaoaahha,oaoaahha, ja husk nå på at ungdommen kan være nokså frekke.. knis;-)
Smiiil :o) Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Kledt i bunad står du her, å da er du så vakker Det tror vi også at han syns din kjære "hemmli" makker Hilde, Hilde, jenta vår er konfirmant nå denne vår å at du veldi nydli er det syns din kjære makker
Smiiil :o) Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Sporty jente det er du, med sunne interesser På hesteryggen trives du, da vet vi du ei stresser Hilde, Hilde, jenta vår er konfirmant nå denne vår på hesteryggen trives du, da vet vi du ei stresser
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2008 shit, hvordan klarer du det?????+ Kunne ønske jeg også hadde sånne egenskaper!!!!!!! Å, du er snill!!!!!!!!!!!!!!!!!
Smiiil :o) Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Mamma pappas englebarn det har du vært bestandi Krangle har vi gjerne gjort, men du var sååå uskyldi Hilde, Hilde, jenta vår, er konfirmant når denne vår krangle har vi gjerne gjort, men du var så uskyldi
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Ja, tenk på alle tingene som du snart skal få prøve. Øl og røyk og pappdunkvin, og kanskje fyllekjøre! Ojaoja, hahaha, pappa får grått hår nå ja! Når han tenker på alt det som Hilde nå skal gjøre. Og storesøster henter deg når du skal hjem fra festen Og hun holder håret ditt når du må spy opp resten. Ojajahahaha, da blir søstern kjempeglad! Når hun henter Hildemor, sjuk og sokkelesten!
Smiiil :o) Skrevet 24. april 2008 #13 Skrevet 24. april 2008 He he he Du må jo ta med versene fra anonym her. Noe sånt blir ikke å komme fra meg vært fall .
Smiiil :o) Skrevet 24. april 2008 #14 Skrevet 24. april 2008 På skolen går det alltid bra, ja selv om du gjør lite utroli at det går så bra, du allerbest jo vite Hilde, Hilde, jenta vår, er oknfirmant nå denne vår utroli at det går så bra, du allerbest jo vite
Smiiil :o) Skrevet 24. april 2008 #15 Skrevet 24. april 2008 Reise har du alltid likt, du har vært mange steder gjerne steder hvor du vet du tregner lite "kleder" Hilde, Hilde, jenta vår, er konfirmant nå denne vår du reiser gjerne til et sted du trenger lite "kleder"
Gjest Skrevet 24. april 2008 #16 Skrevet 24. april 2008 Det er en lille-søstervise som du nå får høre og selvom Hilde er blitt stor, er jeg fremdeles større Ojaoja sånn er det , tiden løper fort av sted Brått ble du stor jente óg, hva skal man med det gjøre Jeg husker da jeg så på deg for aller første gangen Du var jo det jeg ønsket meg, den flotteste presangen! Jeg er så stolt og glad i deg, at det blir vanskelig for meg å få med alt det du betyr i denne lille sangen ------- håper dette kanskje kan hjelpe deg litt på vei med sangen din, eller om ikke annet inspirere? Jeg skulle gjerne ha skrevet mere, men tiden fløy i fra meg og jeg må løpe. Si i fra om du trenger mer hjelp, så setter jeg av litt tid
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. april 2008 hehe, god fantasi fra anonym ja. Men du, tusen takk for all hjelp altså. Det betyr veldig mye for meg. Nå kan jeg roe nervene litt...! Tusen takk:-)
babyprincess Skrevet 24. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 24. april 2008 Jobber du med slikt til daglig? Utrolig flink. Skikkelig rørende vers:-) Tusen takk:-)
Smiiil :o) Skrevet 25. april 2008 #19 Skrevet 25. april 2008 Ja, du var jo heldig å fikk mye hjelp her. Så da blir det sang til lillesøster.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #20 Skrevet 25. april 2008 Jøsses annettemor, så flink du er! Har bare et lite innspill ... hadde det vært lettere å synge Hilde, Hilde, jenta vår, som er konfirmant i vår eller Hilde, Hilde, jenta vår, som er konfirmant i år Da blir vel trykket litt mer riktig i forhold til melodien :-)
Nusse_83 Skrevet 25. april 2008 #21 Skrevet 25. april 2008 Utrolig gode dere er jenter!!! Har dere lyst til å hjelpe meg også?? Har en lillebror som skal konfirmeres. Han er en attpåklatt, glad i data, har alltid vært treg, kjempeglad i å få kos, spiller bass, er en kjempeflink onkel og har irriterende nok tatt meg igjen på høyden. Han har tre storesøstre. Har også bodd både i australia og emiratene. Melodien tenkte jeg på lillebrors vise: Hadde vært flott med litt hjelp
Smiiil :o) Skrevet 25. april 2008 #22 Skrevet 25. april 2008 Er nok lettere det ja. Siste forslaget er vel best. For da blir det ikke vår to ganger.
Smiiil :o) Skrevet 25. april 2008 #23 Skrevet 25. april 2008 Hmm... hadde jeg kunnet lillebrors vise så... Hvordan er den igjen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå