Gå til innhold

Idag ble jeg skikkelig surpå en gjeng drittunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok barna med meg på lekeplassen i dag, hadde nistemat og skulle kose oss. Frøkna snakket om rutsjebane hele veien ned, gledet seg veldig!

Synet som møtte oss fikk blodet til å koke i hoderegionen... Hele lekeplassen var neddynget i søppel! En haug med juice-kartonger, like mange løse sugerør og tomme isbegre, masse servietter, sjokoladepuddingkartonger, sjokoladepapir osv rundt hele området med benken. Langs gjerdet fløt det av søppel, men det er nok sånn som har ligget en stund... Fristet ikke å sette seg, så jeg ryddet hele området og kastet alt i søpla. Endelig ferdig ville frøkna selvfølgelig rutsje, og da så jeg det vemmeligste av alt;

De hadde klint sjokoladepudding nedover hele rutsjebanen! Faen! Idiotiske drittunger altså! Etter 5(?) dager i solen var den helt inntørket og ekkel, hadde ikke nytta med vannslange en gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så irriterende når folk ikke rydder etter seg!!! Vi var i parken i dag og skulle spise is og koe oss i sola. Måtte bare gå derfra. Søppel og sigarettsneiper overalt! Så voksne folk kan tydeligvis være like ille, om ikke værre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...