Nemofish Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Min supersnille svigermor kom med en del klær til snuppa nå. Svigermor er en veldig fjong dame, men hun kjøper så grusomme (litt klovneaktige) klær til lille. Hun sier alltid hvor det er kjøpt, og at jeg baaaaaaaare må bytte! Nå har jeg lyst til å bytte alt hun fikk! Fire sett... :-O Sist så klarte jeg ikke å bytte, fikk så dårlig samvittighet. Men de klærne har nesten bare ligget i skapet, og sånn blir det vel sikkert med disse og. Og det er jo dumt, eller? Hva ville du gjort, og hvorfor?
3 blå Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Tja, ville kanskje ha bytta noen av de, men du kan jo legge noen av klærne som byttesett i barnehagen hvis hun går der
**Min nydelige Milla** Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Ville helt klart byttet, du er ikke slem.. Jeg ville blitt mer fornærmet, om jeg var svigermor, om de bare hadde ligget i skapet.. Er mer koselig å ta på snuppa det du byttet til og si det til svigermor at det er de klærne snupp fikk av henne.. Tror ikke det gjør noe, siden hun sa det
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg ville bytta fordi jeg syns det blir for dumt å bare ha noe som jeg vet jeg ikke kommer til å bruke, liggende å ta opp plass. Da er det bedre å kjøpe (bytte til) noe som du vet kommer til å bli brukt. Og så kan du prise deg lykkelig for at du får vite hvor det er kjøpt. Jeg får masse tull som er kjøpt på opphørssalg i en butikk som ingen vet hva heter jeg.
Nemofish Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 Ja, jeg synes vel egentlig også at det er veldig tullete å ha klær som bare skal ligge i skapet... Og hun går ikke i bhg ennå, så kan ikke legge det der heller. Bytter nok, men vet ikke om jeg har samvittighet til å si det til henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå