Malla86&Amalie07 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Idag har da vert solskinn heile tida, så eg pakka ned litt niste og drikke og fant fram strandstolen til godjenta mi på snart 10 mnd og gjekk ned til stranden. Der kasta me stein i vannet, kosa oss med skiver og drikke og berre nøt dagen. Også måtte eg sjølsagt ta litt bilder av solstrålen min ;-) Så på profilen min er det komt to nye bilder:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå