Lille Ollebolle Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hvilket forhold har dere til naboene? Vi flyttet hit for 2,5 år siden og kjenner ingen noe særlig.. Vet ikke navnet på de fleste. Jeg syns det er ganske trist og kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med dem. Jeg er ikke så flink å ta kontakt med andre, og vet ikke helt hvordan gå frem... Nå trenger de ny formann til velforeningen her og jeg sitter å vurderer om det kunne være noe for meg! Hva innebærer noe sånn?? Det var dugnad nå i dag og jeg mistenker mannen min for å jobbe overtid bare sånn at han slapp unna... Jeg hadde jo kjempelyst å være med, men måtte sitte inne med ungene. (var etter leggetid) Ganske irritert på mannen min nå.. Vi bor på et ganske lite sted, men mannen min er oppvokst her så han kjenner noen av de som bodde her da han var liten da.
Anina Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Vi bor i verdens beste nabolag:-D Stort sett nyetablerte med små barn. Topp for liten og stor, alltid noen ute og alltid noen som byr på kaffi. Her er det i alle fall ingen stor jobb å være forman i vellaget, og den går på rundgang mellom de forskjellige familiene. Det er jo en fin mulighet for deg til å bli kjent med de andre. Nei, skal jeg flytte herifra skal alle naboene bli med:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Vi har bodd her i snart 2 år.. Har ett veldig godt forhold til 3 av naboene rundt oss.. Ellers er vi liksom på hils med de fleste, da alle hilser på alle her =) Men å bli formann etter så kort tid ville jeg ikke blitt.. Sambo fikk spm om å bli med i styret, hvor bl.annet formann var ledig.. Men vi snakket om at man bør være med i styre som varamedlem eller styremedlem før man blir formann.. For å bli kjent med ting og folk liksom,..
Lille Ollebolle Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 Ja det hadde kanskje vert bedre å begynt litt forsiktig. Jeg har gitt beskjed om at jeg gjerne kan være med i elforeningen, men jeg er usikker på det med formann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå