Spire i magen ツ Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg har blitt gravid på p piller, men bestemt oss får å beholde barnet. Vet ikke når jeg evt ble gravid. Må man be om tidlig ultralyd eller blir man bare sendt ditt?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Heisann :-) Gratulere me d hyggelie valge :-))) Bare nevn for legen at du ikke ane kor langt du e på vei, da vil du mest sannsynli bli sendt på ultralyd Ellers kan du jo spørre om h*n kan sende dæ :-) Lykke te så mye ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå