ariel78 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Sitter og skal bestille en langhelg til meg og mannen min, noen som har noen tips om noen bra storbyer, eventuelt andre romantiske ting og finne på:-)
ariel78 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Ja det er kjempe fint, elsker Italia! Men flybillettene dit var bare kjempe dyre når vi skal dra:-(
Monajenten Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hihihi jeg søkte på flybilletter selv i går, og kom fra til at det eneste stedet som var skikkelig billig å reise til, var Stockholm;-) Men jeg har aldri vært der, så jeg vet ikke om det er et bra sted å reise på kjærestetur da.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 PRAHA=)) er en fantastisk og billig by, masse å se og oppleve. Pluss at det er mega billig å shoppe og spise pluss drikke da hehe. Nattelivet er oxo veldig bra. For ikke å snakke om krystallet hehe;D så dit skal vi tilbake ihvertfall=)
cherry coke Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Amsterdam. Romantisk by. Koselig atmosfære, god mat hyggelige mennesker. Alt man trenger=) Anbefaler den byen på det varmeste!
ariel78 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2008 Masse gode forslag, bare det at jeg har vært overalt da.. Men tenkte faktisk på Stockholm, det er en av stedene jeg ikke har vært, noe kan anbefale det?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Stockholm er supert Anbefalles absolutt....
Mersa og gutta <3 Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Praha ja, kjempe flott by! Hva med Dublin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå