HopsiDeisy Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg er så sulten! Er bare på dag 4, men er nær ved å gi opp. Får ikke i meg nok suppe og er sulten hele tiden. Renner på do i ett sett jo! Litt av en turbulens i magen av bare frukt og grønnsaker! I morgen er det biff, det gleder jeg meg faktisk til! I dag har det bare vært bananer og melk, og litt suppe. Æsj! Trenger litt piff her!
Monajenten Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Vil bare si - DU ER RÅFLINK!!!!!!!!!!!!!! Jeg var kjepphøy og tenkte at det ikke skulle være noe problem for suppen var jo grei den. Dag 2 fikk jeg ikke i meg noe, og suppen holdt jeg på å spy av. Gledet meg også til biffdagen, men kom aldri dit. Røk på kveld nr. 2. STÅ PÅ, du kan klare det! Drikk masse vann!
Anne-B. Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Hva slags kur er dette? Den suppa må jo være ganske fæl om dere ikke får i dere noe av den
HopsiDeisy Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 Sykehus dietten. Ligger inne på Slankedebatten. Suppa er god på dag èn..... Men det blir litt mye! I går var jeg på jobb i 10 timer, og matpakka bestod av -en paprika -en agurk -et eple -en appelsin -druer -sukkererter -gulerøtter Når jeg kom hjem var jeg så slapp at jeg ikke orka noe suppe. Måtte gå å legge meg. Kan jo ikke være meningen dette? Skulle vært en enklere måte... sukk
Poteto Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 det er helt fælt.. den smaker jo godt, å kan kryddre den som du vil, men er vell noe med psyken å gjøre at det ikke går an å spise den.. eg klarte det i 3 dager.. så må virkeli si du er FLINKE!! stå på, er bare 3 dager igjen.. eller skal du gå på den lengre i strekk?
HopsiDeisy Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 Veide meg i sted og har ikke gått ned de forventede 2 kg. Så det blir nok ut over en uke ja. Takk for ros da!
Poteto Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 lykke til da:) må si hvordan det gikk til slutt så kansje eg får motivasjon til å begynne igjen hehe
HopsiDeisy Skrevet 24. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2008 Guri! Kan jeg ikke få drike litt Pepsi Max hvertfall? Og ta meg en skive nybakt brød? Duste-meg som har bakt brød som jeg ikke kan spise selv!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 åå.. eg la på meg kraftig under den kuren.. kokte suppe 2 gang for dag, for den var så god!!! gikk opp 2kg på 3 dager eg :):)
Lille lille Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Den suppekuren prøvde jeg også for noen år siden. Man raser ned, men det er jo uholdbart, og man går opp alt igjen + litt til når man begynner å spise normalt. For man kan jo ikke fortsette med kål-suppe og en kost uten karbohydrater og fett resten av livet. Eneste måten for varig vektreduksjon er permanent livstilsendring. Spis sunt og tren mer. ( men kuren er jo grei hvis man f.eks skal inn i en brudekjole)..
Brillemamma Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Jeg gikk ned 3kg på en uke på suppedietten. Kiloene kom aldri tilbake heller! Men jeg orket ikke gå på den lenger..synest det var stress..
HopsiDeisy Skrevet 25. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2008 Juhu! I dag er jeg stappmett! Biff og en haug med grønnsaker og salat. Endelig litt mat i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå