Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker dere bivirkninger? Kjenner meg litt øm i lysken og er generelt litt nedstemt. Fikk satt inn to egg idag og må jo bare tenke positivt nå!

I tillegg merket jeg akkurat litt brun uflod. Lurer på om det skyldes egginnsettingen idag, men - noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde litt bivirkninger, men ikke så mye. Generelt sett føler jeg at pakningsvedleggene dekker det meste av det vi opplever :-) bortsett fra det følelsesmessige, da...

Skrevet

Jeg bruker Progynova nå, i forkant av fryseforsøk. De første dagene merker jeg ikke noe. Men etter noen dager med disse tabl. så kjenner jeg at jeg er veldig trøtt fra tidlig kveld, kl. 2200 er jeg helt gåen.....og det er veldig ulikt meg;o) Slik hadde jeg det ved forrige fryseforsøk også.

Lykke til med rugingen! Krysser fingrene for deg;o)

Skrevet

Er også igang med Progynova i forkant av fryseforsøk - føler at jeg har fått forsterket PMS de siste dagene nå. Men er generelt trøtt og sliten og behøver masse søvn. Satser på at det er verdt det i allefall. Enda godt det er lysere dager nå - da blir livet enklere også:-)

Skrevet

Har hatt 2 - 3 dager med veldig vondt i hodet, og er i grunnen skikkelig deprimert. Men det siste kan og skyldes andre ting som har skjedd i det siste - så vet ikke helt. Uansett noe drit å gå på disse hormonene. Ble skikkelig deprimert under hele forrige ordinære forsøk også. Det var som å knipse i fingrene, etter et par dager med spray kom det da. Håper å sette inn fryseegg første uka i mai....så er vel bare å holde ut.

Skrevet

Forresten jeg blir litt kvalm og svett innimellom også. Egentlig trodde jeg ikke det skulle være så mye bivirkninger med dette, nesten så det var bedre gå på spray!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...