Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Noen andre som har fått sånn beskjed?? Hvor lang tid tok det da før fødselen startet?? Jeg har menssmerter og vondt i korsryggen, så det ser jeg som positivt akkurat nå! Hva kan jeg gjøre for å bli moden? Har termin til søndag og vil ikke gå så lenge over, sist gikk jeg 14 dager over og det er såååååå frustrerende...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 mmm..si det du.Jeg har 3cm åpning men veldig moden.Hatt masse takter i magen og ryggen,siden kl15 i dag.Men no er det kommet bort.Typisk.Kun veldig vondt i korsryggen. Men for og bli moden hjelper vel kanel,ananas,orgasmer..hehe.Vet ikke helt jeg.Krysser fingrene for oss begge to.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 3cm uten å være moden? Det visste jeg ikke gikk an! Spennende, håper det skjer noe!! Lykke til
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Aner ikke desverre. Jeg har hatt 3 cm åpning siden mandag og er moden men ikke en dritt skjer. Har termin i dag. Lei no ja. Som andregangs så kan man gå ei stund med åpning sa jordmor til meg. Men hvor lenge ei stund er det vet jeg ikke......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå