M, Vestfold Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Når kan jeg ta et bad i mitt eget badekar?
dritgrei hei hei! Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Hei og gratulerer med ny baby! ...det spørs vel egentlig på om du har sydd mye eller lite og slikt... den gyldne seksukers regelen gjelder vel egentlig her også.....
☆Anonymia☆ Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 gjelder ikke det bare basseng da? i sitte eget badekar trodde jeg man kunne bade når man ville jeg..?
dritgrei hei hei! Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 mulig du har rett kine... jeg forholder meg liksom til de magiske seks ukene, for da er jeg trygg i skinnet, men det kan godt hende at bading i eget kar er helt i orden.
☆Anonymia☆ Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 ja nei jeg aner egentlig ikke jeg heller..søren..tenkte meg ikke om før etter jeg hadde svart,skulle skrevet at jeg ikke var sikker..=)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 "vil tro du kan gjøre det nå egentlig" er ikke et så skråsikkert svar kine, så det går nok fint skal du se ;-))))
BettyBoob Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 jeg badet ikke før jeg hadde sluttet å blø. infeksjonsfare så lenge man blør!
M, Vestfold Skrevet 24. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2008 Ok.. Takk for svar! F... har SÅ lyst på bare ett bad! Ler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå