Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg hadde tydeligvis ikke hengt veska høyt nok...for på kjøkkenet satt mine søte små å meska seg med MIN Walters Mandler....som jeg skulle kose meg med ETTER de hadde lagt seg siden det ikke er lørdag og ergo ikke godtedag i dag.....men den syndige tanken straffa seg ja.... Nå sitter jeg her da, men en ihjelsleika og klissen Walters Mandler som overhode ikke frister så mye lengre..berga ei stripe, og den var god.,..men resten tror jeg skal få gå i søpla ja... Snufs.....
☆Anonymia☆ Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 haha =) sånn kan det gå .. kjenner skuffelsen din..hehe
dritgrei hei hei! Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 fryktelig trist... både å på en måte bli ferska i "dobbeltmoralistisk barneoppdragelse" og at det gode rett og slett frosvant forran øynene på deg.... du får bake litt da vet du :-)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Hehe huff så leit, for den sjokoladen e så syyyyyyyyykt god;)
Musemor med tre søte små Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Dakkars liten. Mmmm. Kanskje jeg skal prøve den snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå