Piipii Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hvordan er resultatet, merker dere noe forskjell? Jeg fikk min for to dager siden, så nå rocker jeg for hardet livet, hehe. Hvor lenge rocker dere om gangen og lenge har dere hatt den?
snartmammapåny Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 jeg er nå på uke 3, har kommet opp i 20 min. Merker ikke så mye synlig forskjell, men første uke kjempet jeg meg jo gjennom 3 og5min med rocking, og nå tar jeg 20min lett som bare det. Så noe har iallefall blit bedre;) Mulig jeg kan skimte en liiiiiten forskjell på før bildene og nå, men det kan jo være bare tilfeldig og...hehe
Piipii Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Å,hmm så den er kansje ikke så effektig som jeg trodde da.( Jeg klarer heller ikke lengere en maks 5 min i slengen, og mange blåmerker kan man si, hehe.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg har rocket i 2-3 uker nå og har redusert livvidden med 2 cm. Rocket ca 10-15 min hver dag men har nå begynt å øke på. Synes det går mye lettere nå, var dritvondt i starten. Gøy!
tre små... Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 har hatt den en stund.men hadde en lang pause..begynt igjen nå.. mindre på sidene det kan jeg se:) så det hjelper.. har ikke fått noen blåmerker.. nå tar jeg vell 10-20minutter... i førsten ca 5 minutter..
Piipii Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 Ok, da får jeg bare rocke på og håpe blåmerkene forsvinner snart, hehe. Gjør jo så sinnsykt vondt når jeg må¨rocke oppe på blåmerkene
Kate77 Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Har bare holdt på litt over en uke her og kan ikke se noen resultater enda, men er fortsatt optimistisk:) Vil bare si, ta det bare litt rolig. Om det blir for vondt, legg fra deg ringen og prøv igjen seinere. Du kan uansett ta igjen det tapte i neste uka. De verste smertene ga seg vel etter fire-fem dager. Nå er det ikke vondt lengre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå