annhelen Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 eg e så syk som eg aldri har vært før. Prøver å holde meg unna paracet og sånn, men tror eg hadde svimt av pga høg feber. det som e problemet mitt er at eg har IKM på tirsdag. Er det farlig??? Har hatt tre SA så er rimelig bekymra for småting.
Mamma mjaua Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 er ikke farlig med paracet. skjønner at du er redd for å bruke det, men trenger ikke være det. jeg var gravid med tvillinger, den ene døde dessverre. det var kjempevondt og hadde såå mye smerter av aborten. legen på føden sa jeg måtte ta 2 paracet hver 4. time. jeg hadde bare tatt 2 paracet i livet før jeg ble gravid (det var da jeg var veldig liten). så jeg tok en paracet, og den hjalp veeeeeeeeldig. når legen på føden sier at man kan ta paracet, så er det ikke farlig.
annhelen Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 det var leit å høre om historien din. Gleder meg over t du snart får en gutt. Då skal eg knaske Paracet litt mer. Holdt meg til to om morningen og to om kvelden. Satse på å bli frisk snart. Men eg har sånn stikninger i høyre nedre del av magen. Hva kan det være? Kan være en del av resten av influensaen. Eg har en jente på fem fra før av, og det er så lenge siden at eg har glemt evnt. symptom før graviditet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå