Gå til innhold

God BH.. Hvor?? Og hvordan skal en bh sitte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg fikk barn har jeg slitt bher.. spesielt de med spiler.. kjøpte meg to hin dagen som er kjempe gode, men jeg får så vondt av spilene. er lei av og ha henge pupper og ikke finne en god bh som støtter de skikkelig opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet at en bh skal sitte på ryggen bak,altså den skal ikke skli opp om du skjønner..

Skrevet

Gå i en skikkelig undertøysbutikk og få profesjonell hjelp. De måler deg og kommer med tips om hva slags bh du trenger og hvordan den skal sitte. Når du har investert i en dyr og god bh der er det lettere å finne billige etterpå også, for da vet du hva du skal se etter. Men mest sannsynlig kommer du til å "bo" i den dyre bh'en, vaske den om kvelden så den er tørr morgenen etter ;-)

Det er virkelig verdt pengene å få hjelp til å finne en skikkelig bh, gjør underverker for siluetten og holdningen!

Skrevet

Ja det vet jeg også, men jeg tebker på fremme. der jeg sliter. ingen av mine kryper oppover ryggen.. det er jurene mine jeg trenger støtte til..

Skrevet

Det er det jeg også tenker. noe bher jeg har kjøpt som støtter puppene bra der og da ( men blir ekle og gå med etter en stund) gir kjempe god og en kjempe god holdning.

Skrevet

Altså, skal du gjøre det på egenhånd er det som følger:

Du finner først en BH som passer rundt. Når den er på det ytterste hakket skal den sitte STRAMT rundt. Det betyr at når den blir slakkere etterhvert går du innover på hakkene.

Så var det cupen. Husk at dess større omkrets så øker cupen også. dvs at cupen som hører til en 70 er mindre enn samme cup i 90.

Før trodde jeg at jeg kunne kjøpe BH på hennes osv, men nei. Trodde jeg brukte 85C og følte meg alltid så "blubbete" når jeg kom med H&M BH'ene i prøverommet. Slaskete ble de også etter kort tid rundt. Passet aldri skikkelig. Kom meg til en skikkelig forretning og fant da ut at min størrelse faktisk er 75E (!). Høres litt mer flatterende ut, ikke sant?

Skrevet

tror jeg bare må gå til noen å få sjekket str min. jeg vil så gjerne løfte de litt. Fant noen bher nå, men de gnager med spilene på siden. så det ender jo opp med at jeg bruker sånne uten spiler og de kan være ganske så lite flatterende ganske så ofte.

Skrevet

Har hørt at 80% av norske kvinner bruker feil bh størrelse. Jeg var som deg og trodde jeg brukte 75d i hm bh, gikk på netty og jaggu brukte jeg ikke 70F og etter barn og amming fikk jeg målt meg igjen, man skal vist gjøre det ca 1 gang i året og etter barn, nå bruker jeg 70G. Ufff...trøster meg med at det er fordi jeg er smal rundt at cupen høres så gigantisk ut.

Skrevet

tror jeg bare må dra kreditt kortet i morgen og få meg en skikkelig bh.

Skrevet

Jeg kommer til å få hjelp i en spesialforretning til å måle meg når jeg er ferdig med å amme, men et tips jeg har benyttet meg av tidligere er følgende :

- når du prøver BH`n på deg skal du bøye deg fram og riste litt på puppa. De skal holde seg i BH`n og ikke dette ut :-)

Skrevet

de har aldri falt ut, men de gnager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...