mamma-til-2-jenter Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Går det an? Jeg har rømme. Noen som isåfall har en oppskrift?
Amy=) Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 bruk rømmen i steden for melken, og følg oppskriften som vanlig.
mamma-til-2-jenter Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg må vel ha i noe vann, ellers blir den vel alftor tykk?
bee* Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 ikke bruk i stede for melk det blir veldig surt!! men bruk eplejuice og vann i stedet for melk (ca 50/50) det blir kjempe godt..
bee* Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 mangla ett ord der.. ikke bruk i rømme i stede for melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå