madammen med tulla og fødeklar Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 er det mulig at mensen blir forsinket når man går på p pillen? har i de siste mnd fått mensen 2-4 dager før jeg engentlig skal i følge pille brettet, men denne mnd kommer den ikke?? (hadde noen tabber med ppillen forrige mnd) Men er det mulig at mensen bare er forsinket??? Noen som har peiling??
☆Anonymia☆ Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 i alle de årene jeg gikk på piller kom alltid mensen på den 2 eller 3 sukkerpillen..så for meg var det ikke vanlig.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 hm.. får bare vente noen dager kanskje og se hva som skjer...
☆Anonymia☆ Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 kanskje best ..=) etter hva jeg har hatt erfaring med og skjønt,så er den mensen man får på pillene en slags kunstig mens,som kommer når man begynner på sukkerpillene,automatisk..og om den ikke kommer så kanksje du er gravid ..?
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 hm ja det er jo det jeg sitter og lurer på hihi men tok en quick respons test i går og den var negativ.. det kan selvsagt være feil men.. er nå 4 uker og 5 dager siden forrige mens og den pleier og komme nesten eksakt hver 4 uke.. er bare litt stresset her så ville bare høre om det var noen andre som hadde opplev det samme uten å være gravid.. men kanskje jeg får ta en test til i morgen..?
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 24. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2008 takk for svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå