Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 6 mnd er så sutrete om dagen, har ikke vært sånn før. Tror hun får tilfredsstilt behov for mat og søvn. Kan jo være tennene, men har vært sånn i halvaen uke, og ser fremdeles ikke tenner.. Noen som kjenner seg igje eller vet hva det kan være? Det kan vel sikkert være så mangt, men setter pris på respons!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Hun har vært på samme måte i 3 uker nå.... Tror hun kanskje har begynt å få ørlite seperasjonsangst.... Det har aldri vært sånn før!!! Men ser ingen tegn til tenner... Men hun beveger seg mer enn før og bruker mer energi, så jeg tror kanskje jeg skal prøve å gi henne litt mer mat:)

Skrevet

Tennene kan ta tid, så det kan være det.

Kanskje hun "bare" er ekstra selskapsyk om dagen?

Gutten min var sutrete en periode, men det gikk over. Fant aldri noen grunn. Var hos lege for sikkerhet skyld, mye fordi både mannen min og jeg var syke og vi ville være sikre på at han ikke var smittet.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor mye hun kommer seg rundt, men det kan jo være frustrasjon over mulighetene hun begynner å ane at hun har, men ikke klarer å få til enda?

Gutten min var også mye sutrete en periode, det var brått over da han endelig skjønte hvordan en kommer seg rundt! Nå kan han styre rundt på gulvet lenge av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...