Gå til innhold

Kan fødselen starte uten at slimpropp har gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det ikke er alle som opplever at den går først osv. Det kan vel skje etter at riene har startet også? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei bebis08,

Ifølge legen min er det de færreste som faktisk merker at slimproppen går ... hun ba meg ikke fokusere så veldig på dette.

Lykke til med alt, klem fra DollyD

Skrevet

Jeg merket slimproppen med mitt første barn (vanlig utflod men med litt blod -tror det var slimproppen) men ikke med andre, så som DollyD sier: ikke legg så mye vekt på den:)

Skrevet

Har aldri sett en slimpropp før jeg og jeg har født en gang før. :-)

Skrevet

Takk, det var vel det jeg trodde, men synes alle snakker om at den går, så begynte å tenke litt på det :-) Har også født før, men ble satt igang da, så derfor har jeg ikke en normal fødsel å sammenligne med...

Skrevet

Hei. Med min første begynte det med at slimproppen gikk, og riene kom etter en liten stund, med min andre kom riene først og etter et par timer, gikk proppen...

så det er veldig forskjellig..:)

Skrevet

slimproppa mi gjekk når ej va på sjukehuset me 4cm åpning..etter ej ha våre på do etter klysteret..

Skrevet

Jeg har heller ikke sett noen slimpropp, og jeg har født to ganger før...

Skrevet

Har født fire barn og aldri sett snurten av noe slimpropp, så det har nok ingenting å si:-)

Skrevet

Med vårt første barn kom det blodblandet slim på formiddagen, og på morgenen etter var hun ute etter 9 timers fødsel 4 uker før termin,

Med vårt andre barn merket jeg hverken noe til slimpropp eller vannavgang.

For to timer siden tror jeg "slimproppen gikk"..eller hva man sier.. Iallefall en slimdings i trusa som jeg ikke har hatt før.. ikke noe blod da men.. 11 dager til termin - men hatt mye murringer og kynnere og et noe som kjentes ut som veer (igår - men som gav seg)...

Nå kjennes bare kroppen rar og nummen, men det er kanskje bare jeg som er spent... håper det skjer noe snart.. har en følelse av at denne helga kommer nurket :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...