3 blå Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 I år skal lillegutt til pappaen sin. Jeg hadde egentlig sett for meg en ganske rolig 17. mai, men så viste det seg at slekta fra Canada kommer på Norgesbesøk og skal være her akkurat den dagen. Så da blir det på med bunad og vise våre gjester hvordan nasjonaldagen feires Litt trist at ikke lillegutt skal være her da, for de har med seg en gutt som er like gammel. Hadde vært gøy å sett om de lekte sammen selv med forekjellig språk. Hva skal du da?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Nei, jeg vet ikke ennå. Har ikke lagt planer. Har noen venner som jeg kanskje skal møte og spise lunsj med. Men har ikke avtalt noe med eksen min ang. guttungen, så er litt usikker på hva som skjer. Men tror at (hvis jeg skal ha gutten) så tar jeg nok gutten med en tur ut og ser på toget, vifte litt med flagget og kjøpe en is og en pølse eller to
noLadyjustME Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Her skal vi tradisjonen tro ned å gå i tog, og se på mine søsken og tantebarn i skoletoget,så kos att:D Så skal jeg og mini opp til mormor der hele familien og en haug venner samles for å grille å pjatte...gleder meg!Mini skal selvfølgelig få is og pølse, flagg og fløyte;)
Mamsen86 Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Foreldrene mine har akkurat bygget seg hus, så hele familien skal samles der for å grille. Det blir en litt annerledes 17. mai, for jeg er vandt med å feire den i Oslo sentrum med korpsene og togene og det som er.. Men nå kommer brutter, kona og barna dems + mamma & pappa, og meg & jenta mi Også tenkte vi å finne en skole i nærheten hvor det er litt aktiviteter på ettermiddagen. Gleder meg veldig!
winneboo Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Litt usikker ennå. Vesla min er desverre hos pappaen den helgen Så enten så blir jeg her å feirer med kjæresten eller så reiser jeg til hjembyen å feirer med venner. Regner med at jeg blir her egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå