localati&lillegutt Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Noen her som egentlig er russ i år?
Mamma mjaua Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 nei, heldigvis var jeg det i 07 (ikke like gøy å være russ og ikke kunne drikke:P). men søsteren min er det:)
megogknotten Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Russetiden var noe av det mest triste jeg har vært med på! ikke annet en krangling og surmuling .. er jo ikke sånn en russetid skal være..! uff.. ikke veldig gode minner fra VGS akkurat hehe.. men elsker der i mot høyskolemiljøet!! det er koslig det!! Men lykke til i russetiden! kos dere masse!!
localati&lillegutt Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 Kjipt å høre at du ikke hadde noen bra opplevelse med det... Har hørt masse positivt ellers.. Er egentlig russ, men blir nok lite ut av det.. Er jo det man kaller høygravid:p Men mulig jeg drar å ser hva som skjer litt rundt... Få en liten smakebit av det.. Har masse bussfolk som vil kidnappe meg... Men sliten som jeg er, blir det nok mest sofaen...
megogknotten Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 ojj.. termin på bursdagen min og greier hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå