Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 dette er kanskje et rart spørsmål, men er det noen som vet om det er skadelig å trene med rokkering når en er gravid? har trent med rokkering det siste året, og vil ikke slutte, men er det skadelig for fosteret så er det jo klart jeg stopper.noen som vet?
Ina25♥med gull i magen Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Aner ikke - men det lurer jeg også på! Må jo være en fin måte å trene magemusklene på nå som vi er gravide! Kan ikke skjønne at det skal være skadelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå