Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Dette innlegget blir kanskje sett på som reklame, men det gir jeg blanke i.. ) Må bare skryte av serciven til Color Line. Vi hadde booket ferje med Prinsesse Ragnhild i sommer, men så skal jo Color Line selge dette skipet. Så fikk brev i posten om at turen vår ble avlyst, men at vi kunne booke om til en av de andre ferjene.. Enten fra Larvik eller Kristiansand. Jeg ringte dem i dag, måtte sitte litt i kø før jeg kom igjennom.. Men da jeg fikk svar, snakket jeg med en kjempe blid dame. Hun gjorde om reisen vår, og ordnet slik at vi i tillegg fikk overnatting i Danmark. Vi skal bo en uke i feriehus, men det får vi ikke før dagen etter vi kommer til Danmark.. Men denne damen trikset og ordnet.. Ikke bare ble turen billigere, vi får overnatting av dem som unskyldning for at vi måtte kjøre litt lengre for å komme til ferje.. Hun ringte først opp igjen en gang for å fortelle at alt var i orden, så ringte hun opp igjen litt etterpå for å forsikre seg om at vi kom til å finne frem til hotellet.. Sånn service er bare helt topp å få... Så jeg måtte bare fortelle om den.. :o9
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Ja, ColorLine er blitt veldig bra på den biten med årene:) Så hyggelig at det ble såpass bra for dere!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 ja, det er godt kundene får god service, for de ansatte har ikke blitt bra behandlet oppi det hele med salg og bytting av båter og slikt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå