Gå til innhold

KR0705!!!!

Ema73 - prøver 5 år (8 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har du fått mensen eller? Det har jeg, den kom på tirsdag så nå er den nesten slutt igjen. Jeg har gått å håpa du kom med en gledes melding jeg. :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ema73.

Nei har ikke fått mensen, har fått ny time på fertilitetsklinikken 26 mai. Var ikke noe vits å begynne på ny pergo kur så lenge ikke den virker på meg. F... Litt lei nå. J... syklus. Ikke lett å bli gravid uten eggløsning. Og ikke time før 26 mai. Lenge til det, selv om tida går fort da. De vet ikke helt hva de skal gjøre med meg så lenge ikke jeg får mensen. Fikk jo ikke mensen av p-piller heller, da jeg gikk på de i 2 mnd. Da skjønte de ingen ting. Da skal jo alt gå automatisk. Jeg er et håpløst tilfelle. he he....

Off ikke postitvt hos deg heller... Så ille. Men litt rart en gir opp håpet, men når eggløsning nærmer seg begynner håpet igjen.

Har du prøvd lenge?

Koselig å høre fra deg =)

Skrevet

Vi har er 25. pp nå. Vi har jo aldri fått oppleve en positiv graviditetstest på den stunden, så det bekymrer i allefall meg en del. Vi har blitt utredet og de finner ikke noe galt hos noen hos oss. Jeg kan ha litt sjelden EL det er det eneste de tror, så derfor går jeg på pergo fortiden. Tar min første pille i dag på dag 4 denne pp. Jeg er så lei og oppgitt til tider, og vi må nok krype til korset og søke om IVF, men vi har så fryktelig lyst til å klare det selv da. Så vi prøver ut dette året her, jeg begynner jo å dra på åra også så det blir jo ikke akkurat lettere av det.

Det er jo fryktelig hvordan den tanta di har misforstått. Hun skulle holde seg borte, men ikke uten grunn. Det må være fryktelig kjedelig, jeg får ihvertfall mensen og kan gå på med ny frisk når skuffelsen er der. Lykke til i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...