Endeligtobarnsmamma Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Er usikker på om dette er riktig sted på forumet for disse spørsmålene, men siden det er her jeg for tiden "hører hjemme" så legger jeg dem ut her Når man først blir gravid, i hvilke uke® er normal ultralyd? Og hvis man ønsker, kan man få ultralyd oftere, evnt. hvor mye koster dette? Er det å ta ofte ultralyd forbundet med noen fare for fosteret eller har det ingenting å si? Hva er de store "farene" å gjøre eller spise når man er gravid, vet det er noe, men vet jo ikke hva Greit å ha oversikten dersom spiren plutselig sitter en dag
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 hei når man først blir gravid er det vanlig å få time til ul i uke 17-20, men dersom man ønsker det eller er bekymret kan man få det tidligere. vet ikke prisen på hva en ordinær ultralydtime koster, men dette kan man jo google frem ) det er ingen forskning som viser at ul er skadelig for fosteret ) når er gjelder mat er jeg litt grønn, husker ikke fra forrige sv.skap, hehe ) men sikkert maaaang andre her inne som kan svare på det ) håper spiren deres sitter snart! ))
Babyønske �� Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 på www.matportalen.no finner du en oversikt over hva gravide på unngå under svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå