Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har en solid, fin og ikke altfor dyr gåvogn å anbefale til en 1-åring? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk en sort Brio-vogn til jul. Kjempe flott. Kan stramme hjulene og sette håndtaket på skrå fremover slik at den kan brukes som støtte før de går støtt selv. Tror den ikke er så dyr heller

Skrevet

Vi har Brio sin Gåvogn å den er helt fantastisk :) Snuppa springer rundt her med den å putter i å ut og ja den blir nokk godt brukt, for godt likt er den. Vi kjøpte den i sverige men tror ikke det er mer enn 200-300kr for den altså. finnes både i rød og svart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...