~ Nuttemor~ Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Hei! Noen som har en solid, fin og ikke altfor dyr gåvogn å anbefale til en 1-åring?
Musemor med tre søte små Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Vi fikk en sort Brio-vogn til jul. Kjempe flott. Kan stramme hjulene og sette håndtaket på skrå fremover slik at den kan brukes som støtte før de går støtt selv. Tror den ikke er så dyr heller
Jente89 ♥ Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Vi har Brio sin Gåvogn å den er helt fantastisk Snuppa springer rundt her med den å putter i å ut og ja den blir nokk godt brukt, for godt likt er den. Vi kjøpte den i sverige men tror ikke det er mer enn 200-300kr for den altså. finnes både i rød og svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå