danieI Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 fant du ut av solkremgreia? finnes det en type som bekytter godt nok og som ikke er stinn av gift?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 jøss er du interessert i solkremer:) Jeg har bestilt 1 jeg ikke har fått testet enda så vet ikke noe om beskyttelsen. Jeg har bestilt fra en dame som lager kosmetik. Har brukt andre kremer fra henne tidligere som har vært utrolig bra. Natur & Sun Baby SPF 50 Dr. Hauschka Sunscreen Cream for Children SPF 30 Disse har jeg derimot blitt anbefalt av jenter her inne bl.a. og de er best i test hos grønn hverdag. Folk misforstår ofte også. De tror at en bra solkrem trekker godt inn i huden og er lett å smøre. Det skal være fysisk filter i kremene for barn og disse virker litt vanskeligere å håndtere.
danieI Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 neida, det er ingen dyp interresse jeg har men jeg liker tanken på å slippe å smøre henne inn med mye kjemiske stoffer osv, det blir jo litt solkrem gjennom en sesong :-) jeg får kjøpe en av de du nevner da apotekvarer eller?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 hmmmm jeg vet faktisk ikke. Jeg har bestilt på nett.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Dr. Hauschka får du i de fleste helsekostbutikker. Kan anbefales på det varmeste, også andre produkter enn solkrem! Det absolutt eneste å utsette på produktene kan være lukt, de er biodynamiske og består av rene og naturlige ingredisenser, ingen parfyme og ingen luktfrie fyllstoffer. Men solkremen deres lukter godt! http://www.drhauschka.com/ Noe å tenke på for de som er opptatt av å velge økologisk og naturlig!
danieI Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 takk skal du ha! er bare solkremen jeg trenger, og hvis den ikke lukter vondt så er jeg hæppi vøtt får dra meg innom en helsekost i morgen på vei til sola
dårlig ånde Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 dr haushka stinker *%Y(UT! Den er full av eteriske oljer som lukter sterkt. jeg og min sønn (da 4 mnd) får forøvrig eksem av dr haushka solkrem (og sjampoen hvis du er interessert i å vite dét, men ikke rosekremen, den er til gjengjeld gull). jeg har hørt rykter om at Lavera er bedre enn haushkaproduktene men jeg har ikke testet dem ut selv. forøvrig får man kjøpt antiallergene solkremer med fysisk filter UTEN parfyme på apoteket. De inneholder, som helsekostsolkremene, sink, som skaper en fysisk barriere (husker du de turkise nesene i slalombakkene på 80-tallet? det var sånn krem...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå