Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 vi har hvert en tur i svergie nå og handlet litt.. vi bestemte oss for og ta noe mat,og gullet satt pent og snakket med oss 2 1/2år hehe... plutselig så blir han en monster unge,som stikker fingrene i halsen,reiser seg opp fra stolen,skriker og hyler og slår og bak meg satt en gammel god venninne av mamma og fulgte med på meg,så var litt ekkel sitvasjon syntes jeg jeg hadde mest lyst til og skrike og hyle selv,men klarte og beholde roen og prøvde og lokke hna til og oppføre seg med at vi skulle kjøpe is og sjokolade etter på. hvordan vlle dere taklet denne sitvasjonen? føler at samme hva jeg hadde gjort så er det feil...
Gladros Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hvorfor er alle så redd for at andre skal se ungene sine i mindre sjarmerende settinger?? Det er noe unger lærer utrolig fort og vil spille på. Jeg er for å behandle dem likt om vi er hjemme for oss selv eller om vi er blant folk. Tror også at de som så på dere reagerte mer på lokkingen med godteri enn om du hadde satt han på plass. Men skjønner at det ikke er enkelt å tenke slik når man står oppi det. Men kanskje noe å tenke på neste gang?:-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 enig med gladros..visr vi at vi er svakere i forsamlinger ,ja da kan en garantere at de utnytter d neste gang og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå