Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 frøet satt i 2 pp - og nå er jeg såå lykkelig! men er så rart da.. vet ikke hva jeg skal føle da... sitter bare her å smiler nå! :)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Gratulerer så kjempe mye!!! Ikke rart du bare står og smiler:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Etter 2 pp,heldiggrisen!! Grættis!!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 takk! ja, dette var helt uventet, trodde ikke det ville skje såååå fort jo!!! vi brukte myyye lengre tid på å lage mini da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå