danieI Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 hat først: at jeg er distre og en halv i dag at jeg kommer til å få tyn som følge av det gumme drømmer barnehageTANTER som ikke smører lillesøt med solkrem liker: sol blid jente som allerede har bada og er i pysjen fått igjen bilen i dag ferdig middag på 123 fine dama mi
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Hat (det står jo alltid sterkest): - Meg selv for at jeg kan være så tullete i hodet at jeg gjør de største feil mulig å gjøre. - Kjærlighet og hvor j komplisert det kan være. - At jeg har et helvetes rot rundt meg som jeg må rydde. - DRITT pollen og DRITT migrene. - At jeg fortsatt kan gjøre så mye dumt. - Mistet mobilen igjen, og lei av at det er en rutine. Liker (det stiller alltid svakest...) : - Soooool:) - Joggetur:) - Iskaldt vann med isbiter. - Buksen jeg har på meg om jeg kler vel:p - At jeg slipper unna K i dag:-)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Blir bare hat i dag: Hodepinen som gir deg blodsmak i munnen, får deg til å se stjerner og studere innsiden av porselensskåla på badet...
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hater: dustefolk i fiskedisken på Mega som bare putter fersk fisk i papirpose, slik at fiskegreier trekker ut av posen og i kjøleskapet. Noe som fører til fiskestank i kjøleskapet og ufrivillig helvask av kjøleskap. er syk mellomste har tydeligvis fått eksem hagepreik liker: oboy is i fryseren gått ned 1 kg pga sykdom snart helg
Gjest Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Liker: VI HAR FÅTT LEILIGHET Mannen har fått seg jobb der vi skal flytte Hat: Jeg har vært sinnsykt dårlig i dag (Les: Jævlig vondt i magen, spydd som en gris og besvimt flere ganger)
Tøysetipp Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Jeg vil slenge meg på denne i dag jeg også. Liker: Snart i boks med en o m f a t t e n d e eksamensoppg. Sol Jentene mine Hat: Stressa gruppemedlemmer Vaskekluten som venter
Tommage♀♂ Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 HAT: -fregner som vokser som ugress i solen -samme fregnene som lager en sammenhengende bue fra bryn til øye ved begge øynene og får meg til å se ut som jeg har bommet skikkelig med en ukledelig øyenskygge -sambo som jobber, reiser, går på skole og er hjemme ca aldri -å høre frøkna si at pappa ikke gidder å være her, at han bare stikker av -drittunger som har forsøplet hele lekeplassen og i tillegg klint sjokoladepudding nedover hele rutsjebanen!! -uleieleilighet som må pusses opp av meg alene siden punkt 3 -entré som aldri blir ferdig pga punkt 3 og 5 LIKER: -frøken Dings -koseklumpen -at frk. Dings og koseklumpen er i seng -hyggelig leieboer som venter på å flytte in
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Hater: alt Liker: ingen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 hater: eksamenstid liker. at eksamenstid snart er ferdig og at jeg da skal på jentetur til Sverige på et 5 stjerners spahotell og at vi har fått bord på den geniale resturanten som serverer oss et måltid bestående av 20 retter :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 også en ting til på min liker liste. at BF har sakt at han kan ha småen i de to dagene jeg er på jentetur. da får de litt tid sammen :-)
M by M Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Hat: *bekkenløsning *død fugl under terassen som jeg ikke klarer å krabbe under og ta vekk selv *skitten terasse som må høytrykkspyles og oljes-noe jeg ikke klarer selv om jeg har tid. Må bare se på det frem til samboer har tid *3-åring som trasser, trasser,trasser *mye mindre disponible penger enn jeg ønsker. vil SHOPPE! liker: *sol *100 dager igjen til termin *samboern min som vasker klær, handler og lar meg ligge på sofaen *flip-flops
.Ann. Skrevet 24. april 2008 #13 Skrevet 24. april 2008 Hater: At det ikke skal være mulig å få leilighet i dette hølet av ei bygd. Ikke noen med brukbar standard i alle fall. Liker: At jeg har hørt rykter om at det kansje,kansje muligens blir en ledig snart. Skal ringe i morgen.
Syrin84 Skrevet 24. april 2008 #14 Skrevet 24. april 2008 liker: kjøpt hus gått ned 6kg, får på meg buksene mine igjen, fått penger i dag sol trilla lang tur hater: kjøpt hus, uten å ha solgt leiligheten enda. visning på onsdag, dvs vasking, rydding og organisere barnevakt ikke bil for øyeblikket
.Ann. Skrevet 24. april 2008 #15 Skrevet 24. april 2008 Må tilføye mer hat. Babysyk og partnerløs er en dårlig kombinasjon. Forbanna bioligiske klokke som ikke lar meg i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå